Kizlar yaklasik 1 aydir ara ara karın ağrısı oluyodu bende nasil anlatayimmmmm hani ayağımızı üşütürüz yada afedersiniz ishal oluruz karnimiza kramp tarzında ağrı girer ya öyle oluyo suandada yine girdi bi yarim saat kdr sürüp geciyo sonrasinda 3-5 gün sonra falan yada bazen 1 hafta sonra tekrar oluyo başına gelen var mi normal mi doktorumada sormadım kontrole 10 gün var neden oluyo acaba