[silindi] 20 haftalık oldum ama daha hiiç hareketletini hissetmiyorum kontorulümede 10 gün var kokruyorum
ozdenonay [silindi] ilk gebeliklerde geç hissedilebilirmiş. Birkaç haftaya kadar umarım hissedersiniz 👼 bende bazen hissedip 3 gün hissetmediğim oluyordu doktora sordum gayet normal henüz küçük demişti
Semakacan [silindi] ben ilk hamileliğimde 23-24te anca hissetmiştim şimdi 2. Hamilelik 17 de hissettim 😃
Busrakose 22+4te hissetmiştim ilk ve doktorum normal olduğunu söylemişti herkesin hamileliği bir değil sonuçta erken ya da geç hissedebilirsin sorun yok bunda 🦋