Merhaba, yaklaşık 5 haftalık hamileyim kan tahlilinde beta hcg 1416 çıktı idrar testim pozitif çıktı. Kadın doğum uzmanıyla görüşmemde vajinal ultrasonda kese göründü ama bebek olup olmadığı net değil. İlk hamileliğim olucak o yüzden oldukça bilgisizim. Dün gece ağrım sızım olmadan hafif bir parça gördüm sonrasında yoğun olmayacak şekilde hafif kahverengi lekelenmelerim oldu. Haftasonu ve resmî tatil olduğu için doktora gidemedim ama içim içimi yiyor acaba düşük mü yaptım diye. Yerleşme kanaması da olabilir yazıyor internette. Kanamadan sonra tekrar idrar testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Bilgisi olan beni bilgilendirebilir mi. Şuan kanama ve ağrı yok çok hafif kasık ağrım ve hafif kahverengi lekelenmem var. Korkuyorum biraz 😔