Arkadaşlar geçen hafta cam açık yattım sonra hastalandım o günden beri balgam var ve geçmiyor bir de öksürmeye başladım içim kaşınıyor derin nefes alınca. Acile gitmiştim geçen hafta ve gerekirse test vereyim dedim bu kadar hafif geçmez sinüzit olmuşsun dedi. Ancak parol yapabilirim dedi ama zaten ağrım olmadığı için yaptırmadım. Bu balgam ve öksürük için doğal yaptığınız hamilelikte kullanabileceğim önerileriniz var mı