Mirkelam Fakültede doğum yapanlar , yanınızda kalan refakatçinin iki doz aşısını da yaptırması gerekiyor mu , odalar nasıl tek kişilik mi ?
Mehtap23 Mirkelam odalar iki kişilik . İki tane tek kişilik var ama şansına denk gelirse. Hocaya gidiyorum ona sordum öyle dedi bana. Ve ikimkişilik odalar çok dar sıkış tıkış. Ben şahsen sevmedim hocam dan memnunum ama hastane çok kötü. Ayrıca doğumhane tadilatta küçük bi odayı doğumhane gibi yapmışlar. Ve bana dediler eğer bebek küveze alınırsa başka hastaneye gönderebiliriz burada yer sıkıntısı çok var dedi.🤷♀️ Bende orda Doğum yapmak istemiyorum. Erken Doğum yapsam bebek küveze atılsa Bebek başka yerde ben başka yer 🤷♀️
Mehtap23 Mirkelam oda çok iyi diye duydum ilk ona gidecektim aslında ameliyattaydı Gülseren hocaya gittim oda çok iyi.
Mirkelam Mehtap23 iyi olduğu için hastane kötü de olsa mecbur sezeryanı ona yaptıracağım.. umarım dilediğimiz gibi geçer her şey
Mehtap23 Mirkelam yok ben fakültede yaptırmak istemiyorum 🤔 yani hoca m iyi ama ben o hastanede Doğum yapmak istemiyorum. Odaları çok kötü. Eşim yanımda kalıcak kimsem yok diye tek kişilik ayırtmıyorlar iki Kişilik odada başka hasta olursa eşim gelemez tek naparım. Zaten erken Doğum riski var doğarsa çevre hastanelere gönderilme ihtimali var . Ben öyle olsun istemiyorum
Mirkelam Mehtap23 peki şundan haberiniz var mı , kalacak kişi aşısını yaptırmak zorunda mı , çünkü bazı hastaneler öyleymiş
Mehtap23 Mirkelam refakatçiyi bilmem ama senin hemen yatışını yapar yapmaz test alıyorlar. Ben bi gece yattım kanamadan dolayı hemen test yaptılar.