merhaba bayanlar ben 21+0 hamileyim bebeğinin hareketlerini tam olarak hissedemiyorum arada karnimda damar gibi birşey atıyor sanki ama heralde birazda kılom var ondan dolayı mı ama tedirgin oluyorum ne yalan söylüyeyim bayanlar hissetmek nasıl oluyor tarif eder misiniz