Merhabalar rahatsızlığımdan sebep kadın doğum doktorumdan 1 hafta rapor aldım şimdi tekrar rapor vermek istiyor
Bu arada belimde fıtık sıkıntısı çıkınca fizik tedavi doktorumda dinleneceksin diyor ben farklı doktorlardan en fazla 40 gün mu rapor alabiliyorum? Heyet raporu için basvursam ondada aynı şekilde sigorta yatmıyor maaş ödemesi olmuyormuş bu konuda bilgisi olan var mı? Şuan özel sektör de calisyorum