hfh Merhaba 28+4 üm çoğu şeyi yaşamadım erkek bebektir şöyle böyle dediler Saçmalık. Herkesin hamileliği bir olmuyor benim hiç bir sıkıntım olmadı ne kusma ne haksızlık Allah herkese böyle gebelik nasip etsin 🥰 bende sadece sol kasıgımda sertleşiyordu