Merve055 benim nişanım kanlı ve damarlı gibiydi yapışkan sümüksü birleydi bir tek nişanım gelmişti 9 gün sonra 0 belirti ile doğum yaptım sancı felan hiç hissetmedim 6 cm den sonra hafif hafif başlamıştı. Yalancı sancıda yaşamadım hiç yani daha doğuma 13 gün var derken kontrol için gittiğim gün doğum yaptım. Nasıl oldu nasıl doğurdum anlayamadım. Şuan ikinciye hamileyim bunda nasıl olucak merak ediyorum