Merhaba kızlar ilk doğumu istanbul Bahçelievler medicalaprk da yapmıştım cok memnun kalmıştım şimdi ise mugla fethiye de oturuyorum ama dogum için antalyaya gideceğim dun gidip görüştüm doktorumla takibime burda devam ettiğim için 20 ekime günümüzü aldik 38+0 oluyor o gün. Yakin zamanda orda sezeryan olan var mı ameliyat ekibi nasil hastane çalışanları vs