ilayda-52 Dün sabah doğurdum 39. Haftamda sezaryenla ben kendi isteğimle sezaryen oldum diyeceğim şudurki normal doğum imkanınız varsa sezaryen a kalkışmayınn 🌸
Merveee__1990 ilayda-52 Rabbim sağlık sıhhat versin nasılsınız bebişin durumu nasl? ❤️❤️sezeryan çok zor kimseye tavsiye etmem