Kızlar 37+4 haftalık hamileyim ve cuma günü doktora gittiğimde bebeğimin 39+6 olduğunu soyledi normalde devlet gidiyorum ama buraya gelme doğumun riskli olur dedi eğitim araştırma hastanesine git dedi şuana jadar hep aynı DOktora gidiyordum son anda beni eğitim araştırmaya yönlendirdi ne yapacağımı sasirdum doktorlar kabul eder mi normal doğum yapmıştım ilk doğumumda bu ikinci gebeliğim bebek kilolu eğer benim haftama göre giderse 4000 kiloyu geçecek dedi i yüzden sezeryan olabilirsin dedi bende sezeryan olmak istemiyorum ne yapmalıyım sizce çok stresliyim