Kızlar covidten hastanede yatarken oksapar kan sulandırıcı iğne kullandım daha yatarken bile doktorlar kan pıhtılaşmamın normale döndüğünü söylediler dün 1 hafta oldu hastaneden cikali test yaptırdım I gneyi kullanmaya devam etmistim
degerim 0.1 normal çıktı.İgnem de bitti.Doktora gidince tekrar soracagim salı günü ama size de bir sormak istedim değerim normale döndüğü icin gebelik falan oluşsa pıhtılaşma acaba etkiler mi artık bilgisi olan var mi?