Dilek147 Kızlar merhaba, bu ay yumurtlama ve çatlama günlerini degerlendirdik reglime 6 gün var erken gebelik testi alsam belli olur mu ? Bir de karnımda regli olacakmışım gibi kasılmalar var 5 gündür bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler
bireylulmeselesii Dilek147 ben 4 gün kala yaptım çıkmadı. 1 gün önce tesadüfen kan verdim başka bir rahatsızlığından dolayı. Orada beta değerim yüksek çıktı öğrendim. Pek güvenme derim
Ayse32 Dilek147 canım adetine kaç gün kaldığı degil yumurtlamanın üzerinden kaç gün geçtiği önemli yani bebek denediğiniz son ilişkiden 12 gün geçmesi lazım yoksa erken gebelikte bile çıkmıyor. Bi gün önce tertemiz çıkıp ertesi gün silik çıktı benim 12 günden önce göstermiyor erkenler de
Nehir-Poyraz Dilek147 predictor early geç döllenme değilse belli olur canım ben 10gün önce öğrendim adetimden
muge1661 Benim 6 gün kala predictor erken gebelik testinde silik çizgi şeklinde çıktı ama tabiki kimyasal gebelik geçirdim adetim 1 gün geçtikten sonra kanama başladı. Siz de isterseniz bugün deneyin predictör marka testi adetinize yakında kan testi verirsiniz🙏🏻
busrabusra22 muge1661 predictor bence de çok iyi ben de hastalanmama 3-4 gün kala normal eczane testlerinden yaptım biri hafif silik biri negatif çıktı sonra 1 gün kala predictor yaptığımda çok koyu çizgi bariz belliydi zaten varsa daha 1 dakika içinde belli ediyor kendini
Suleblc Ayse32 içimi rahatlattın şu an 19 unda yumurtlama gördüm değerlendirdik adetim 26 sındaydı hala daha olmadım dün test yaptım negatif çıktı üzülüyordum ben de inşallah 12. Gün sonunda ben de pozitifi görebilirim
bireylulmeselesii Ayse32 maalesef öyle değil. Adete 6 gun kala yaptım. Negatif. 5 gün kala kanda pozitif çıktı. 4 gün kala yine comfort yaptım. Yine negatifti. Kesinlikle önermiyorum bu deneyimimden sonra
Nazendehanim 4 gün kala silik çizgi gördüm ve rahatladım öncesinde yerleşme kanamam olduğu için hamile olduğumu düşünüyordum.adetinize birkaç gün kala yapın, kan testi yaparsanız belli bir değeri sürekli takip etmek sizin için yorucu olabilir
Dilek147 Nazendehanim belirtiler var o yüzden bir an önce yapmak istedim test karnımda adet olacakmisim gibi agri gelip gidiyor kasigimda agri oluşuyor ara ara belim ağrıyor normalde böyle olmazdım
-Busra Dilek147 canım bn adetime 14 gün kala kanda öğrendim🙏 Kasık ağrın böyle tek taraflı batma gibi bi kac saniye sürüp duruyosa kan ver İnşallah pozitif sonuc alırsın🙏
Dilek147 -Busra evet canim ara ara batma şeklinde oluyor ve karnımda adet olacamisim gibi bir his akıntım var az az belim ağrıyor anlamadim açıkçası bu ay degerlendirmeden sonra böyle belirtiler olmaya başladı
Bfduam -Busra batma dedogin zonklama gibi mi? Çok erken öğrenmişsın 14 gün önce nerdeyse yumurtlama zamanınmış.
Nazendehanim Dilek147 benimde yerleşme kanamasının olduğu birkaç gün karın ve kasık ağrısı yaşadım. Normalde adet öncesi sadece bacak ağrım olur. Adet belirtileriniz ve zamanlamanizdan emin olmanız gerekiyor. Ama yine de testte çıkması için bekleyebilirsiniz.Ya da kendinizi her türlü ihtimale alistirip test yapın bu seferde hamileyseniz ve henüz idrarda görünmeyecek seviyedeyse boş yere de üzülmüş olursunuz
KucukAnne538 Dilek147 Benim erken gebelik testinde çıkmadı maalesef pek güvenmiyorum o testlere içinde şüphe varsa kan ver bence