Ayyysssee canım öncelikle Dr götür. Bende aynı durumu yaşadım ama bu kadar kanlı degildi bebeğinizi yiksaniz dahi göbek bağını çok iyi kurulamaniz gerekmektedir.
Bezi mutlaka göbek bağının üstüne gelmeyecek şekilde ve pijamanin lastiği üstüne gelmeyecek şekilde giydirmeye dikkat edin.
Benim bebeğimin göbek degili duserken parça kalmıştı 1 ay gümüş nitrat kalemi ile yakmistik ama tabi aglasada bebeğim canı yanmıyor.
Burda çok ciddi birşey yok büyük ihtimalle çünkü de bana akan kan olmadığı sürece çok ciddi bir durum olmadığını söylemişti tam 50 gün göbeği ile uğraştık düşün sünnetiyle okadar ugrasmadik