Hlm_aydn61 kendi evin en rahatı ama tabi hastane de çok önemli bnde derin düşünceler içindeydim kastamonuda yaşıyor ailem ve eşimin ailesi de. Ben mugla fethiye de ama dogum antalyada olacak 🤣 en yakın düzgün hastane orda gidip anlaştım sezeryan günümü aldım 38+0 olarak annem benim evimde 3 yaşındaki oğluma bakacak bizde eşimle gidip geleceğiz