UralAybars0921 Veralynn kuzum ben doğurdum bugün, 2700 gr, emme, solunum hepsi şükür oluşmuş . Yanımda şimdi darısı başına olsun inşallah. Stres yapma dert etme kendine❤️
Veralynn UralAybars0921 Allah güle güle büyütmeyi nasip etsin canım benide dün aksam 9da aldılar 2145gram doğdu. Vermezler diyodum ama yanımda çok şükür 🤗 Güzel günlerini görmek nasip olsun 🤲❤
aselnannesi Cerenmete_ maşallah canım Allah anali babalı büyütsün bende pazar günü sezeryan olucak 36+5 te inşallah benim bebisim de kuvöze girmez❤
Cerenmete_ aselnannesi Amin Allah razı olsun rabbim sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin inşallah Rabbim analı babalı büyütsün 🥰
UralAybars0921 Veralynn sana da çok mutlu oldum canım, sağ Salim hamilelik süreci bitti. Artık bebeklerimizi sağlıkla büyütebiliriz😍 sezaryen yerin nasıl, benimki hafif ağrıyor 😬
byz12nur Veralynn kiloyla bir alakası yok ciğer gelişimi önemli 3 kilo doğan bebeklerde küveze girebiliyo 4 kilo doğanlarda
Veralynn UralAybars0921 Benimde yatarken doğrulurken agrıyor biraz fazla yürüdüm kendimi zorlayıp sanırım onun etkisinden biraz daha iyiyim. Taburcu olacagız insallah haber bekliyoruz. Darısı size 🥰🤗
UralAybars0921 Veralynn biz de bugün çıktık bakalım zorlu süreç bekliyor. Zayıf ya korka korka dokunuyorum 😊