duygu0693 Ya bende doktorum şeker yüklemesi yapmasan da olur dedi yapmadım ama korkmuyor da değilim sıcaklardan mı terliyorum belirti mi bilmiyorum, normalde de çok su içen ve sık idrara çıkan biriyim o yüzden anlayamıyorum da. Nasıl anlarım şekerimin olup olmadığını bilmiyorum 🙄 babamın şeker ölçme aleti var onunla tokken ölçsem anlar mıyım 1 saat toklukta 140 altı mı çıkması lazım nasıl acaba