ZumrutHanim bebeğin duruşu hiçbir zaman doğum belirtisi değildir bu başlıklardan bolca görür oldum.Anneler nereden kapılıyor bu düşüncelere merak ediyorum.Bebeğin doğum haftaları yaklaştığında baş aşağı dönmesi tamamen fizik kuralıdır(yer çekimi) başı vücudundan daha ağır geliyor.Doğum başlayacağı için dönmüyorlar öyle olsa ters gelen bebeği doktor sezeryanla almaz kendisi dönsün diye bekler.Küçük haftalarda da son haftalarda da bebeğin duruşu doğum belirtisi değildir.Rahimde açılma,kanama,kasıklarda belde sancı gibi durumların en az iksininin yaşanması beklenir.