Kirmizivosvos Anneler tercihim ahşap beşik ama nasıl birsey alsam diye kararsızım belki sizler yardımcı olursunuz 🥰⭐️
Sultann1603 Kirmizivosvos [url=https://www.hizliresim.com/nrwfqw7][img]https://i.hizliresim.com/nrwfqw7.jpg[/img][/url] Buda bizim anne yanı beşiğimz içindeki oyuncakları ben ördüm odamız dha gelmedi smdilik sadece bu var 😊🥰
Bsrkst Redpepper merhaba boş olmasını siz mi talep ettiniz ve ne kadara geldi? Ben de ikea ve heyner arasında gidip geliyorum
Nimet16 Elisaturgut siz nerden aldınız hepsini acaba içindekiler de dahil çok güzelmiş rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin
Elisaturgut Redpepper benim de 60 a 120 ama nevresm falan bir şey ölçü bulamadım hiç siz ne yaptınız hep büyük ölçüler var 😞😞 alez bulabildim bir tek çarşaf falan bulamadım nevresim seti pike vs
Dilekcnkn Melih_funda Bende bu beşikten düşünüyorum, ama örgü korumalı mı alsam yoksa uyku setli mi karar veremedim
Redpepper Elisaturgut nevresim seti almadım ilk etapta yorgan ve yastık kullanılmadığı için sadece lastikli çarşaflar aldım ebebekten. Ama vardır illaki, internetten baktınızmı
Melih_funda Dilekcnkn örgü koruması içinde kendi geliyor uyku setini de anneannemiz yaptırıyor diye bunu tercih ettik biz 🥰
Redpepper Bsrkst merhaba, evet ben bilerek boş aldım, isterseniz yatağı korumalıkları dahil olan da satılıyor ama ben kalitesine güvenemedim, hepsi dahil 1100e geldi bana
Redpepper Elisaturgut çarşafı zaten altına sıkıştırıyosun ya o hiç önemli değil az bi fark olur bence bişey olmaz