İstersen 37. Haftaya kadar çalışmaya devam edip, çalıştığın haftaları doğumdan sonraya aktarabilirsin. Toplamda 16 haftalık analık in hakkın var. Dilersen 32. Haftada izne çıkarsın 8 hafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası olarak kullanırsın, dilersen aktarım yaparsın yani. Benim mesela 32. Haftam 2 ağustosa denk gelmişti, çalışabilir raporu aldım ilk etapta. Ağrım olunca 20 ağustosta izne ayrıldım. Eğer doğum tam tarihinde olursa 18 günüm doğum sonrasına aktarılmış olacak. Bu durum sana bağlı yani.