minikoglumm Kızlar bebeği hep böyle uyandıracak mıyız sarılığı felanda normal şuan ama acaba bu serüven ne zaman bitecek gece olunca ister istemez aşırı dinlenmeye geçiyor ve çok ama çok zor uyanıyor. Siz ne zaman bıraktınız gece uyandırmayi
Cns34 minikoglumm ben de bıraktım 2 aylık gündüz rutini var gece uyandırmıyorum kendi sabaha karşı uyanıp geri yatıyor. Sabah yine emip oyalanıp öğlen uykusu yapıyor