bebisim-_00 Ultrasonda bebeğin söylenen kilosunda yüzde kaç yanılma payı oluyor? Yani 3.500 kilo dogcak derlerse kac düşük çıkar acaba öyle birşeyler yazmışlar buraya hep merak ettim.
Hafissee bebisim-_00 bebege göre değişir ama dogduktan sonra su dan dolayı ödemli doguyorlar 3-4 gün sonra kilo veriyolar zaten normal kabul ediliyomuş buda
Selcann bebisim-_00 kızımda 3500 demişti ultrason da 3400 doğdu. Doğduktan bir gün sonra 100 gram falan da gitmişti. O aralıkta kilo kaybı olduğu için sarılık olmasin diye sürek besleme yapın diyorlar zaten
GKP22 bebisim-_00 oğlum 3910 doğdu hastaneden çıkarken 3750 idi doğuma kadar bana hiç kilosunu söylemediler
bebisim-_00 Hafissee Abartmislar 500 gram az çıkıyor Soylenenden diye annem de şey derdi 100 gram falan düşer şişliği gidince diye dağlar kadar fark var merak ettim çünkü benim çocuğuma 30.haftamda 1600 dedi erken doğmuş olsa 1 kg cuk mu dogcak yani
Hafissee bebisim-_00 ben 3400 dogurdum 3-4 gün sonra 3100 cıktı saglıklı oldugu için kilosunu cok takmıyorum 2 aylık oldu şuan zaten
isimsiz1i bebisim-_00 burda böyle okuduk hep daha az çıkıyor söylenenden yani bizde doğurunca görücez abartımı değil mi :)
bebisim-_00 isimsiz1i yani 500 çok abartı bir rakam taş çatlasın 300 oluyo demekki düşen kilosu düşünsene çocuğuna 4 kg diyolar 3.5 doğuyor sanmiyorum ya. Benim doktorum video paylaşmış çocuk 4.150 gram doğmuş harbiden de çocuk maşallah iki aylık gibi iriydi kucağında onun yalanı olacağını sanmıyorum o çocuk 4 değilse adımı degistiririm 😂
Aag06 Bana sabah kontrolde bebek 3,5 dedi aksam dogurdum 2950 cikti yabilma oluyor ama tsbi yuksekte cikabilir belli olmaz
isimsiz1i bebisim-_00 bilmiyrm vallah canım bende doğurmadım daha 😂😂😂 doğurunca bakıcam gram farkına😂😂