Leyla3421 38+5 haftamdayim doktora gorede iki hafta önde sabah akintim oldu kanlı çok fazla değil az acaba nişanlım mi geldi bilgisi olan var mı yarın kontrolüm var acaba bugün gitmeme gerek var mı
MMmommy Leyla3421 bilgim yok üstte kalsın ama herkeste doğum farklı şekilde başlayabilir kontrolünüze gidin
DefneRana Leyla3421 nişan olabilr çatı muayenesi olduysan ondan sonrada olabilr benim nişanım geldikten 3 gün sonra doğurdum sancılarını takip et
Leyla3421 DefneRana sancim yok çatı muaneside yapilmadi simdi duş aldım sefaf akintim var şimdide sadece
Kumral5 Leyla3421 nişan gelmiş bence bekleyin sancilarinizi bazen gunler de surebiliyor doğum tabi siz bilirsiniz yinede iciniz nasil rahat ederse oyle yapin simdiden hayirli doğumlar darisi basima insallah 🤲
Sevilss Benim ilk doğumda ne nişanım ne suyum geldi hiç anlamıyorum suni sancı verdiler doğurdum o yüzden bu konuda hiç bir bilgim yok açıkçası bende burdan olanlardan takip ediyorum.