Deletedmom9823 ahahaha bende hep içimde erken doğururum diye his vardı baktım 37 de falan olmadı doktorum bi de şey dedi bana
bebekler 38 de gelmeyi sever diye 38 in her günü ümitliydim lavaboya girip girip nişanım gelmiş mi diye bakardım azcık ıslaklık hissettiğimde 😂 sonra hasta gibi oldum ertesi gününe doğum yaptım ondan ⅔ gün önce de ishal olmuştum 🙄onlar da doğum belirtisiymiş