Merhaba kizceler. Ben 13 haftalık hamileyim bu haftaya kadar mide bulantılarım çok oluyodu ara ara kasik ağrılarım oluyordu. Mide bulantılarim birden kesildi sadece göğüslerim agriyo. Ama korkuyorum bebeğime bişey olucak diye. Belirti olsa bir dert olmasa bir dert. Sizler de durumlar nasıl??