Kızlar selam, 15.haftanın sonundayız son 10 gündür gecenin bir yarısı uykudan uyanıp kaşınmaya başlıyorum.(göbek bacak vs yerlerim değil)
omzum,elim,parmaklarımın arası, ayağım bu tarz yerlerim 1 saat aralıksız deli gibi kaşınıyor döküntü vs de yok. Yalnızca geceleri oluyor 10 günde 3 kere falan oldu bu. Gebelik kolastazı diye bir şey okudum doktora sordum doktor bu haftalarda kolastazın olmayacağını söyledi. Benim gibi bu haftalarda bu sıkıntıyı yaşayan var mı inanın deli olmak üzereyim…. bilen duyan varsa yardım bekliyorum😣