bahtnurr1 Mummy_2 şoka geldi geçen hafta indirimde 30₺ aldım yeri falan gayet güzel hepsi aynı işi görüyor sonuçta yoksa ebebekte 3 katı para verecektim
Sehera1 Mummy_2 50-60₺ Ye BİM marka almıştım 😀bebeğim 25 günlük yatak iş görüyor. Zaten belli bir dönem kullanılıyor
Mehtapbalaban Ben ilke bebeden sevi nin yatağını aldım kiraz çekirdekli çok iyi değil gibi ama idare eder sanki :) bugün yarın gelecek bebeğim, kullandıktan sonra yine yazmaya çalışırım 🤚