mehmel54 Kızlar 5.ayım bitti ama ben bir türlü sağlık ocağına gidemedim biz eşimle 1 sene önce kaçma evlendik ikametgâhımızı bile 2 3 ay oluyor oturduğumuz eve aldıralı sonrasında sağlık ocağına gidecektik aile hekimi için ama cenazemiz oldu cemiyetimiz oldu sonra araya fındık girdi gidemedik bir türlü nasipse bu akşam evime gidicem yarın da sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum size sorum şu sağlık ocağına gidip ne yapmam ne demem gerekiyor hem gebelik kaydı için hemde aile hekimi için ve herhangi bir ceza vs öder miyiz ki
gokcekocyigit07 Yarın sağlık ocağı resmi tatilde, salı günü gidersin, durumunu izah edersin, ceza vs olmaz, gereken kaydı yapar kontrl ederler ve daha sonra ki takip için seni bilgilendirirler🤗 mehmel54
Sogancik mehmel54 Ceza ödemezsiniz canım. Ben ilk gebelik kaydı için gittim. Sonra bı daha 22. Haftada tetanoz aşısı için gittim. O ara beni hiç aramadilar zaten. Sıkıntı olacağını sanmıyorum
Dilekcnkn mehmel54 Yok canım ceza ödemezsin ben evlendim ikematgahım başka yerde olmasında rağmen bekarken nereye gidiyorsam kaydım hala oradaydı , bakanlığı arayıp birşey birşey yapıcaksınız uzun iş dedi hemşire bir türlü yapmadım sonrada bekarken oturduğum yere taşındık annemlerin yanına yani öyle kaldı . Sen sadece gene olduğunu söyle para falan ödemezsin ona göre takip açarlar ama aşı falan için geç kaldın sanırım yinede hemşirene sorarsın.
Sekerkupu mehmel54 Cezası varmı bilmiyorum canım ama e-nabiz uzerinden aile hekimini degistirebilirsin kendine yakın bir sağlık ocağı seç ikametgah la alakası yok 🤷🏻♀️