Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim ultrasonlarda bebeğim bir acayip görünüyor yüzü anomali gibi kafasınin tepesinde acayip çıkıntılar var göz kısmı burun falan değişik,başka gebelerinkine bakıyorum çok net benimle aynı haftada olanlarınki o kadar netki neredeyse anne babadan kime benzediği belli oluyor ve kafaları yusyuvarlak.Tabiki bebeğimi her halükarda dogurucam ve şükürler olsun doktor kötü birşey söylemedi detaylıda temiz çıktı ama merak ediyorum bebeği bu haftalarda böyle görünen varmı.özel hastaneye gidiyorum.amniyon suyum sınırın altında değil ama çokta değilmiş ondan öyle görünüyor olabilirmi.