Nurdan17 Cok sukur dogurdum ve evımızdeyız bugun 5. Gunumuz merak ertıklerınız varsa sorabılırsınız darısı basınıza canlar ☺️
Sedaaaq Nurdan17 hangi anestezi seklini tercihvettiniz bide en cok merak ettigim odaya geldikten snraki sureciniz neler yapildi size
Nurdan17 Sedaaaq kombine anestezı yapıldı epıdural spınal ıkısı bır epıduralı takmadan once ıgne yapıp uyusturdular odaya gelınce zaten bır kac saat kalkamıyosun serum yıyosun daha sonra sondayı cıkartıyolar ılk yuruyusu yapıp wc gıdıyorsun ☺️
Nurdan17 Ysmmmnn yok cok zorlanmadım sadece yürürken yanma oluyor ozellıkle bas ve son kısımlarda cıft dıkıs oldugu ıcınmıs bır kac gune gecıyor ama hafıf hafıf suan bıle oluyor