Helloo 💃 37. Haftadan selaaam😁💃Dün sümüksü sarı akıntım geldi ve bu sabah itibari ile kanlı nişanım geldiii💃😁dün gece hastaneye gitmiştim 10 dakika bir kasılma ve kasık ağrısıyla kasık ağrım vardı 2 3 gündğr ama gitmedm hiç ama dün eşim ille gidelim deynce gittik 😁3 parmakla 1 cm açılmamm vardı ve sancım çıktı(71) ama yeterli değil dedi azcık daha sık olması lazm dedi eve yolladı😁şu anda da kasıklarımda karnımın içinde hafif sızı bar ama gitmicem ev temizliyeym eğilip kalkaym da sıklaşırsa inşallah 😁 oğluşumun kafası ve karın çevresi 2 hafta önde 🥴darısı sizlere 😁dua edin dopuraym artık kasık sızısı canımı acıtıyor 🥴kızlar bu arada afedersnz ama cinsel ilişki baya işe yarıyor 🙊bu nişan gelmesi açılmaya yarralı mı mesela tecrübe ve bilgilerinizi söylerseniz sevinirim🙊🥰 bu arada evet bu donumla doğuma gidicem çürüdü üstümde ama en rahatı bu🤣
