Kızlar nabızım bugün çok yüksek geceden beri hissediyordum ztn evdeki tansiyon aletiyle ölçtüm büyük ve küçük tansiyonum 8 nabızda 180 bir kere daha olmustum bı şekil direk acile. Gidip orda baygınlık geçirmiştim şimdi yine aynıyım kalbim cıkıcak sanki napmam lazım bilemiyorum hafta sonu birde doktorum da hastanede degil hafta içi olsa direk doktoruma giderdim