Canim icinin ferahlamasi acisindan soyluyorum ben bes hafta 4 gunluk hamileyim dun kahve pembemsi leke geldi cok korktum keseyi gormustuk ikigun once kalp atisiini haftaya gorucez dedi doktor lekelenmem olunca kaybedicm sandm doktorum bakdi keseye hersey normel gozukuyor dedi iyicee zoom yapip yakinlasdrdi hatta kipirdayan bsey goruyrm muhtemelen bu kalbi haftaya netlesir dedi benim ikinci gebeligim ilkinden bir kizim var suan 3 bucuk yasinda onda iki aylik hamileyken net kipkirmizi kanamam olmusdu cok korkmustum ama kalp atisi vardi korkulck bfey yokmus ben yinede doktorumdan her ihtimale karsi dun progestan istedim oda bana yazdi alttan kullaniyorum istirahat ediceksn tuvalet haricinde ayaga kalkmicaksin