Kızlar ben kürtaj olmuştum 3 ay oldu olalı ve geçen ay korunmadık hiç ve neredeyse şansa bırakmamak için değerlendirdik günlerimizi, hatta ovulasyon testi aldım ve iki kere yumurtalama gördüm. En son 19 unda yumurtalama gördüm adetim 26 sında olmalıydı ancak olmadı dün idrarda test yaptım negatif, böyle durum yaşayıp sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı?