Papatyaliiii Kaslarım aşırı döküldüğü için yaptırdım,ilk yaptirdigimda muhteşemdi,çok doğal bı gorunum vardı. Tabi bı çeşit dövme olduğu için bı sure sonra akıyor ama yine bir sene dayanıyor. Uyuşturucu krem suruyorlar ama benim canım çok yandı,işlem olurken gözlerimden hep yaş geldi. İkincide şeklini tutturamadı,aynı yerdi halbuki. Bir de üst üste yapılınca bence o doğal görünüm yok oluyor, yapay oldu ikinci. Çok bı sorununuz yoksa, dökülme vb. Yaptırmayin derim.