Turk01
Çok geçmiş olsun. Nasıl kötü bisey çok iyi biliyorum, çalışırken 32 haftamda iş yerinden bulaştı. Çok ağrılı ağır geçirdim. Ama tavsiyem asla evde durmayın o ateşle ben 2. Ci gün kendimi hastaneye attım çünkü parol bir işe yaramıyor anlık ağrıları kesiyor sonra devam. Filyasyon ekibi zaten geliyor ilaç vermiyor sadece parol. Birde geçmişte zatürre geçirdiğim için korktum ciğerlerime iner diye 38 derece ateşle acile gittim yatış verdiler 14 gün pandemi hastanesi covid gebe bölümünde yattım, ciğerleri ultrasonla bakabildiler etkilendiigi için yatıs verdiler tedbir bir nevi hergun bebeği kontrol ettiler nst ve ultrason ile zor bir surecti ama geçti çok şükür. Hastanede yattigim süreçte malesef covid ilacı kullandim 5 gün boyunca çift olark sabah akşam ilacn adı kaletra İnterneten bakabilrsnz hamilelere veriyolarms. Zararı yok dedi doktor son haftalar olduğu için ama tabi belirsiz🤷🏻♀️ sonrası da serum ile ağrılar icin parol takıldı her gün artı bebek için sıvı takviyesi serumla ve kan sulandırıcı iğne hergun yapıldı hastaneden çıktıktan sonra 10 adet daha kullandım evde. oksijen takıldı gün geçtikçe belirti gösteriyor hastalık mesela tat koku kaybı 4 gün basladi iştahsızlık sonrasında oksijen düşüklüğü halsizlk vs .
çok şükür gecti bebeğimde bende iyiyiz şuan 37 haftadayz çok şükür inşallah sağlıkla bekliyorm 🤲🏻 seninde sağlıkla hayırlsi ile gelir 🌸 bol sıvı tüket sarımsak yut enginar ciğerleri temizliyor kanı temizleyici karpuz mesela meyveler tüket vitaminlerni aksatma ins gecicek.