fadimeelisa iyikide gitmişim sabah hastaneye aşırı ağrım var diye gittim nts de sancı cıkmadı ama doltor vajinal aprı aşırı akımtın var dedi bu ağrılar tedavi edilmezse erken doğumu tetikler dedi yesilimsi gibi yeşil sarı arası karısık renkte bi akıntıydı yatıs veriyodu oğlum kucuk diyr kabul etmedim antibiyotik enfeksiyon ilaçlarıyla evde tedavi olacam 3 gün sonra falan geçmezse tekrsr gel dedi