Kendimi şartlandırmamak adına listeme dahi yazmadım, süt kanallarımız aktif, temelde yatan bir süt var sonuçta, kendinize güvenin, kafanızdan mamayı silin, illa ki süt gelecek, yeter ki inanın, stres yapmayın, doğru emzirme ve güvenli anne bebek iletişimi ile süt mutlaka gelir 😉