BusraKc7 Senin içinde olduğun haftalarda yalancı sancılar olması normal, zaten yavaş yavaş haftanda dolmaya başlamış. Sancılar gelir gelmez doğum olmuyor, hiç endişelenme. Zaten sancıların süresi sıklaştıkça doktorunla iletişime geçersin o seni yönlendirir evde bekle veya hastaneye geçin vs diye. Daha hiç çocuğum yok zaten hamile de değilim böyle konuşması bana kolay geliyo olabilir ya da sağlıkçıyım ona dayanarak konuşuyor da olabilirim 🤪