Nidanurfirat normalmi sezaryenmi isiyorsunuz bunu konuşun sipinal yada epidural istiyormusnuz bunları danışın gerçeği ben özele gidiyorum devlet bu konuda ne yapıyor hiç bilgim Yok Doğuma gelecekmi onu sorun şuan için aklıma gelen bunlar aslında özetle şöyle söyliyeyim herşey yolunda ise pek birşey konuşulmuyor tamamen akışına bırakıyorlar 39+4 düm yarın kontrolüm var soracağım tek şey ne zaman doğururum 😊🙈 çünkü ne sancı nede başka bir belirti var