sareninannesiiiii Selam kizlar gebelikte kasintiyla birlikte dokuntuler olustu cildimde Bu durumu yasayan var mi ?
__aysenr__ sareninannesiiiii ben kaşınıyorum ama döküntü değil kabarcıklar oldu. El ve ayaklarımda var kaşıntı. Bu gün acile gittim hatta. Safra asit değerinize baktırın derim gebelik kolestazı ihtimaline karşı. Ondan kaynaklı olabiliyor Allah korusun.
1anne-2bebek sareninannesiiiii dokuntu olmadı bende ama kaşıntım cok vardı ıkı hamilelıgımde de Karaciğer enzımlerı yüksekti. Ikı bebegımıde 37 haftada aldı bekletmedı yukselıyordu çünkü degerler
metehaninannesiii sareninannesiiiii 37 haftaligim 1 haftadir her yerim deli gibi kasiniyor son haftalarda olan gebelerde çoğu bu oluyormus
Eda34-25 sareninannesiiiii Ben yaşadım canım ilk haftalarda kaşıntı başladı neredeyse 25. haftaya kadar sürdü doktora gittim cildiye gebelikten dolayı değişen vücudun bir refleksi oluyor muş krem vermişti benim kolum dökmüştü sırtımda acayip kaşınıyodu şimdi şükür 1 ay oldu doğum yapalı hiç bişe kalmadı 🙂
sareninannesiiiii __aysenr__ çok teşekkür ederim geçmiş olsun sizede Rabbim şifa versin inşallah Sizin sonuç ne peki ?
Merveeeeekurt Ben gebeliğimin başında ortasında kaşıntı yaşadım ama sebebi hormonlar dendi. Şimdi 30. Haftamdayım tekrar başladı bu sefer gebelik kolestazıdır diye çok korkuyorum. 2-3 gündür kaşınıyorum kafamda bir ton kötü senaryo moralim çok bozuk.