37+3 den selamlar ara ara giren sancılar oluyor kasıklarımdan birkaç gündür artan bel ağrım var karnım baya baya aşağı indi 31 inde veya 1 inde kontrole gidicem bakalım ne dicek doktorumuz normal doğumun cok güzel olur dedi çatı muayenesinden sonra o yüzden normal yapıcam insallah artık gelsin istiyorum heyecanlıyım 🤗
Ahududu çayına başladım dün ve hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum merdiven inip çıkıyorum