Diln90 benim kese dışında canım zaten idrar yolu enfeksiyonuda var kasik ağrısı oluyo malesef bebis iyi şükür ben 5 haftada yaşadım çok değildi ozman sadece progestan verdiler 8 haftamda çok yoğun yaşadım iğneye de başlandı 11 haftama az da olsa yine yaşadım kanama 14 haftamda tekrar yaşadım 15 haftada tekrar ama ben kan sulandırıcı kullanıyorum onun etkisi çok fazla şuan sedece hapı kesti bakalım toplanacakmi her kanama olduğunda hastanedeyim ki doktorum da öyle olması lazım bakılması lazım ulturasonla dedi daha ne kadar sürer bilmem hayırlısi ne diyelim rabbim sağlıcakla kavuşalim bebislere kendini yorma dinlen yat mümkün olduğuncada kalkma 😊😊