Elifelik Genel anesteziyi anestezi doktoru uygun gördü. Spinal için tansiyonum düşük geldi. Sadece genel anestezi olursam uyandığımda ağrının çok olacağını onun yerine epiduralli genel anesteziyi önerdiğini söyledi anestezi doktoru. Bi de bn sonda olayından çok korktuğum için anesteziden sonra takılmasını istedim. Doğum öncesine ait sadece epiduralin yapıldığı anı hatırlıyorum. Sonra ilk uyandığımda nefes almakta zorlanıyordum. Sakin olmamı söylediler yavaş yavaş normal nefes alabildim. Ilk gözlerim çift gördü tam göremedim. Odaya geldiğimde ne agrım ne acım vardı. Uyuşukluk bile yoktu gayet iyiydim. Bebeğime oksijen vermek için götürmüşlerdi biraz geç geldi. O ara bn iyiyim giderim bile dedim ama izin vermediler. Bir gece hastanede kaldım. Onda da hemen yürümek istedim. Yürüdüm sondayı çıkarttım rahatsız oldum. Gece boyunca bebegimle kendim ilgilendim. Bn memnun kaldım epiduralden. Şimdi omuz agrım var. O da geçer insAllah