Herkese merhaba. 2020 ekim ayında covid olmuştum ve o zaman hamile değildim. Şimdi ise covid belirtim var ve ilk yaşadığım zamandakiyle belirtiler aynı. Yarın test yaptırmaya gideceğim. Benimle aynı durumu yaşayıp süreci atlatanların durumunu merak ediyorum. İlki ile aynı mıydı nasıldı? Bu arada aşı olmadım. Aşımı doğumdan sonra olmayı düşünüyordum. 🤦🏻♀️