Velanac bende öyleyim ya. 25 haftalığım bi kaç haftadır gece sürekli uyanıyorum hele sabah namazından sonra bi şey oluyo sanki beynim asla susmuyo düşünüyorum düşünüyorum stres sıkıntı. Güneş doğuyo bakıyorum uyuyamıyorum iyice sinirleniyorum iyice uykum kaçıyo😅🤪 ya bi insan sabah namazından sonra direk uyur bana noluyo anlamıyorum içimdeki ses asla susmuyo şizofren mi oluyorum noluyo😂🤯