Ben 37 haftalık hamileyim doktorum 1 eylüle doğum tarihi 30 ağustosada test tarihi verdi ağustosun 16 sındasa kayınvalidemle eltim bize geldi meğerse koronalarmış ertesi gün hastalandılar ihtimal vermedim ama eşimde 4 güü falan ateşlenmeye başladı ben doğumda sürpriz olmasın diye test yaptıralım dedim gittik eşim pozitif ben negatif o 20 gün karantina ben 14 gün doğumumun iptal olma durumu hatta hastanenin almama durumu var yaşvar yakar tolere ettirdik tekrar test için yarın teste giricem bende yine inşaallah negatif çıkar yine yoksa hem karantina süresi uzuyor hem doğum zamanım uzuyor hemde ne doktoruma nede hastaneme kabul edilmiyorum beterin beteri var kuzum doğumda eşim yanımda olamıcak ilk evladımız ailem gelicek korkudan tedirgin sen bide bizi düşün birbirimize dua edelim ki herkes bi an önce toparlansın su iletten kurtulsun inşaallah banada dua edinde ertelenmesin doğumum😭