BusraUras Nnb ilk gebeliğim 16da hissetmeye başladım 20de netleşti saatleri bile belliydi istisnasız o saatlerde tekmeler uyumaz uyutmazdı doğdu 52günlük oldu gala o saatler uyumaz uyutmaz emzirirken bile tekmik derdinde 😅🤣
Nnb BusraUras daha az hareket ettiği yada daha fazla hareket ettiği günler oluyor muydu . Bazı günler az hareket edince mesela endişeleniyor muydunuz
Mugomugo Nnb hareketlerini sayabilirsiniz günlük 10 kez hissediyorsanız bı sikinti yok demektir, daha doğrusu benim doktorum öyle derdi. Gün içinde hiç ve ya 1-2 kez hissettin diyelim doktora gorunmende fayda var
BusraUras Nnb evet ilk başlarda çok hissedilmiyor zaten belli belirsiz ilerleyen zamanlarda da çok uyuduğunda hareket etmezdi az hareket ederdi korkardım çikolata yerdim sol tarafıma yatardım kıpırdanırdı tamam derdim iyi 🤣