Arkadaşlar bişi sorucaktm size ben 29+4 günlük hamileyim karnım asadiga zaten bugün kavanoz falan yaptım demin bitti belim de çok az ağrı var şimdi uzandım sortumda ıslaklık vardı tuvalete gittim turuncu gibiydi idrarim sizde suyum mu geldi yavaştan ağrılarım başladı bide kaç gündür vajina kemiğim ikiye bölünüyor gibi şuan da da aynı bebekte hareketleri aşağıda…